Zgłoszenie RMA

Na chwilę obecną prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy:
tel.: 56 30 70 070
e-mail: serwis@tryton.com.pl

Prosimy wcześniej przygotować dane reklamowanego urządzenia (numer seryjny, dokument zakupu).
Serwisant przydzieli Numer Zgłoszenia Serwisowego (tzw. numer RMA), który należy dołączyć do przesyłki.

Paczka powinna zawierać:

Odpowiednio zabezpieczoną na czas transportu przesyłkę z naklejonym w widocznym miejscu numerem RMA należy przesłać na własny koszt za pośrednictwem dowolnej firmy spedycyjnej na adres:

TRYTON Sp. z o.o.
Serwis
ul. Szosa Lubicka 13
87-100 Toruń

Zastrzegamy sobie możliwość odesłania do nadawcy przesyłki nie zawierającej numeru RMA.
Wszelkie informacje na temat procedury reklamacyjnej dostępne są w Regulaminie sklepu. Zapytania można także kierować elektronicznie na adres serwis@tryton.com.pl.


Powrót